רוצים 900 ש"ח נוספים בחודש? תארזו את המזוודות ובאו לעוטף עזה

    דוד לזר No Comments on רוצים 900 ש"ח נוספים בחודש? תארזו את המזוודות ובאו לעוטף עזה
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הכלכלה אריה דרעי רוצה שתעברו לגור בעוטף עזה, סמוך לגבול. אם תעשו זאת – הוא יעביר לחשבון הבנק שלכם עד 900 ש"ח בחודש.

    היום (שלישי) יצאה לדרך היוזמה החדשה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל, שצפויה לעודד הגירה חיובית ולמשוך משפחות חדשות לנגב, לצד עידוד הישארות בני המקום באזור. במסגרת הפרויקט, יזכו משפחות העוברות להתגורר ביישובי עוטף עזה ושדרות לסיוע בשכר דירה של עד 900 שקלים בחודש.

    דרעי הסביר היום את ההחלטה ואמר כי "תכנית הסיוע למשפחות היא פרויקט שיעצים את תנופת הפיתוח ויסייע להשיב את החוסן ליישובי עוטף עזה שסובלים כבר שנים ממציאות ביטחונית לא פשוטה. זהו צעד משמעותי נוסף להעלאת החוסן החברתי-כלכלי ביישובי העוטף והנגב בכלל. התכנית תסייע להעצים את הביקוש ליישובי העוטף ויחד עם הסיוע הכלכלי שאנו מובילים, תסייע לתושבי יישובים אלה, ותיקים וחדשים שיגיעו. ההתיישבות ביישובי עוטף עזה היא התשובה הטובה ביותר לטרור מעזה״.

    מנכ"לית המשרד לפיתוח הנגב והגליל סיגל שאלתיאל-הלוי אמרה כי "תכנית שכר דירה הינה חלק ממערך שלם שמוביל המשרד לפתוח הנגב והגליל לחיזוק הצמיחה הדמוגרפית והכלכלית בנגב וביישובי העוטף, שהחל עם יוזמת המשרד לסיוע בשכר דירה לסטודנטים ולאחריה, סיוע למשפחות. המשרד מחויב לתמיכה ככל שיידרש על מנת להבטיח את ביטחונם הכלכלי-חברתי של תושבי האזור".



    0 תגובות